artistunknownartistunknown

Main News Movies Games Audio Art Favorites Reviews Stats 141 Fans
Follow artistunknown
artistunknown
  • Add Friend
Age / Gender:
21, Male
Location:
Florida
Joined:
12/13/08
All Stats >

I've been interested in animation for longer than I can remember. I'm mostly self taught, and seem to be improving with everything I release. I hope to one day further my skills. I love making cartoons.

User Statshot

Community Stats
Level 30 Animator
Gold Whistle
Ranked as Sergeant

Latest News


September 1st marked the 6th anniversary of FrogMan the Series.  Yep, it's been six years, and there's only been six episodes.  WHAT HAPPENED?!  Well, a lot of stuff, but I've talked about that in-depth many times in many different places, and this isn't supposed to be a negative post, so yeah.  In addition to the 6 episodes though, there has also been 8 shorts, and FrogMan and Pico, so that could count as an additional 2 episodes if you want!

So how am I celebrating 6 years of FMTS?  Well, other than this shitty news post, there's a new short!  Watch School Scare!

It's not much of a celebration, but hey, it's better than most of the previous years!  Some years didn't even get a celebration!

So what does the future hold for FMTS?  Welp, it's finally got to the point where I feel like I can actually make all the crazy episodes I've written, but they're gonna take forever to make, so I'm not sure if I can make every episode and the movies, but if I had a fuckton of money, you bet that'd be the project I throw it into, because I'm an idiot.

Episode 6 was fairly well received though, so episode 7 and the rest of season 1 will come eventually, with shorts inbetween!  In an attempt to keep FMTS on everyone's minds so it doesn't fall into obscurity, I'm gonna try to release 1 FMTS related cartoon every 2 months, whether it be a short or an episode, so hopefully that works out.  I'm really bad at actually following through with plans though, so who knows.  There's just so many things to work on it's hard to pick something to just work on a lot of the time.

 

Welp, that got slightly less positive at points, but ehhhh.  HAPPY SIX YEARS, FMTS!

 

tfw literally no one cares

 

Oh yeah, I guess I should mention it somewhere, so whatever.  I also recently uploaded Brain Drama, and for some reason it got daily feature and was on the front page for a few days.  I don't understand why, considering it was made in a day, but hey, whatever.

Also I uploaded some music, so here is Sometimes and Surf Rock Test.  They're both very different from each other, so yeah.

 

Okay, that's it now I guess.

 

I'm dumb.


Surf Rock Test General Rock Song
Sometimes Experimental Song
O Holy Fright A Capella Voice
Fucked in Every Orifice Punk Song

Recent Game Medals

HUGE LOSER! 10 Points Lose all your credits. Medal Stats.
Keep it 100 25 Points Get 100 spins in a single game. Medal Stats.
Lucy in the Sky 100 Points Win with 7 rows of diamonds Medal Stats.
Four's a Crowd 25 Points Win with four angry faces. Medal Stats.
Good Signal! 25 Points Win with 5 rows of platinum bars. Medal Stats.
10k 25 Points Reach $10,000 in credit. Medal Stats.
Three's Company 10 Points Win with three hearts. Medal Stats.
Ace of Spades 5 Points Get a single spade in a spin Medal Stats.
SECRET MEDAL 25 Points Unlock this medal to see it's details. Medal Stats.
SECRET MEDAL 25 Points Unlock this medal to see it's details. Medal Stats.


Total Medals Earned: 156 (From 35 different games.)

Latest Shared Creations

crap minecraft thing :d Added to drawings for The Drawing Grounds Sep 21, 2012. Load Level
Billeh! Added to skins for Skincraft Jun 1, 2011. Load Level
FrogMan Added to skins for Skincraft Jun 1, 2011. Load Level